Uusia asiakeskustelija ilmoittautuu

Tämä foorumi on tarkoitettu keskusteluun, jotka suurimmaksi osaksi eivät liity millään tavalla hiuksiin

Valvoja: Moderaattorit

Uusia asiakeskustelija ilmoittautuu

ViestiKirjoittaja Uusi asiakeskustelija » To Heinä 14, 2005 2:10 am

Hyvää yötä, joka väsyneillä kesäpäivän polttamilla kasvoillamme on piakkoin aamuksi kääntyvä. Minä olen Uusi asiakeskustelija. Nimeni puhukoon puolestaan, mikäli joku ei asiakeskustelijoista ole kuullut voi minusta ottaa jatkossa mallia. Asiakeskustelijat ovat ihmisiä, joilla on aina vain ja ainoastaan rakentavaa sanottavaa. Me olemme kuoleva luonnonvara enkä ihmettele miksi. Äly, charmi ja nokkela sanankäyttö ei ole enää siinä arvossa, jossa se vanhoina hyvinä ja kohteliaina aikoina oli.

Tarkoitukseni ei ole hämmästyttää teitä sulavalla olemuksellani, vaan haluan kehittää tätä sivustoa teidän kanssanne. Uskon pääseväni kanssanne mitä tyydyttävimpään symbioosiin. Olen aina ihaillut parturialaa ja parturit taasen ovat ihastuneet minun päivää piristävään "olevaisuuteeni".

En ole mikään naisia haulikon lailla kaateleva komistus, vaikka kansainvälisen playboyn eleet ovat lähtemätön osa minua ja käytösetikettiäni. Tämän kerroin vain siksi, ettei kukaan luule kirjoituksiani selaillessaan löytäneensä ihanneaviomiestä. Olen vain mukava nuorimies, joka haluaa tuoda ilon pilkkeen teidän hurmaaviin säihkysilmiinne.

Eipä tässä sen enempää, toivottavasti tästä tulee ikimuistoinen matka meille kaikille.
Uusi asiakeskustelija

Paluu Yleinen keskustelu