Kokorajoituksia?

Tämä keskustelualue on hiusmalleille tai sellaisiksi haluaville. Täällä voit kysyä tai antaa neuvoja aiheesta

Valvoja: Moderaattorit

Kokorajoituksia?

ViestiKirjoittaja Norrsu » Ti Elo 02, 2005 12:18 pm

Onko hiusmalleilla kokorajoituksia? Pituus/ paino `? Eli pääseekö sopusuhtaiset, ettei tarvitse olla langan laiha :)
Norrsu

kokorajoituksia?

ViestiKirjoittaja ziki » La Loka 29, 2005 12:19 pm

Niin tuota olen myös miettinyt itsekseni.. mistään vaan ei tahdo löytyä noita tietoja ,että millainen muka pitäisi olla päästäkseen hiusmalliksi :( pitkä,laiha..vai millainen.. :?: :?
ziki

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Marras 18, 2005 10:39 pm

eihän sitä sinänsä luulis et pitää ihmeempää olla muutaku katottavat kasvot ja hyvät hiukset. hiusmallihan on kyseessä. en sit tiiä noista isoista yhtiöistä, eikö ne haluu aina jotain hienoa ja mahtavaa...
Vieras

hiusmalli

ViestiKirjoittaja rezia » Su Marras 27, 2005 4:02 pm

niin..oisko kyllä kiva jos hiusmalliks hakee ni ei ois semmosta pituus rajaa koska aattelen sen ite ainakin niin et lähinnä kasvoja ja hiuksia kuvataan..mut tahtoisin ite ainaki tooosi kovasti hiusmalliks :!:
rezia

ViestiKirjoittaja Toukis » Pe Maalis 24, 2006 4:17 pm

Minun ymmärtääkseni kokorajoituksia on vain näytösmalleille. Sekin lähinnä siksi että näytöksissä on järjestäjän puolesta yleensä valmiina vaatteet malleille, ja ovat aika standardikokoa, valitettavasti. Olen itse kerran ollut näytösmallina ja meinasi olla vaikeeta vaatteiden kanssa kun en ole kokoa 36. Tosin yläosani on kokoa 38 mutta alaosa 40-42 niin ei meinannut löytyä tarpeeksi isoa alaosaa.

Kurssimalleille ei tietääkseni ole rajoituksia. Tai voi toki joissain yrityksissä olla.
Toukis

Paluu Hiusmallit