Hiustenpidennykset

Hiustenpidennykset yms

Valvoja: Moderaattorit

Hiustenpidennykset

ViestiKirjoittaja Jusu » Ma Huhti 04, 2005 8:01 pm

Mitä maksaa hiustenpidennykset Tampereella materiaalin kanssa? :?:
Jusu

Riippuu varmaan

ViestiKirjoittaja Jutta » Ma Huhti 25, 2005 7:30 am

riippuu varmaan aika paljon paikasta ja tekiästä. Mene hiusmalliksi, niin voit saada edullisesti tai ilmaiseksi :D
Jutta

ViestiKirjoittaja minzki2005 » To Kesä 02, 2005 10:57 am

:D Minulla oli viime jouluna hiuspidennys ja se maksoi jotain 200-300 euroa että....... :roll:
Minna Keto
minzki2005

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Kesä 03, 2005 2:35 pm

Oho aika kallista lystiä.... :( ois kyllä kiva kokeilla
Vieras

ViestiKirjoittaja mira_ » Ma Elo 08, 2005 1:03 pm

maksoin lahdessa 400€ ja pysyi päässä 2viikkoa eli todella turha homma.. :)
mira_

niimp

ViestiKirjoittaja Vieras » To Elo 25, 2005 11:55 am

mut voiko hiuksia harjata normaalisti jos on pidennys?
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Syys 08, 2005 8:48 am

Olen ainakin harjannut ihan normaalisti. Tosin riippuu varmaan aika paljon siitä millaiset pidennykset laittaa. Toiset voi "hajota" nopeamminkin.
Vieras

maksaa enemmän

ViestiKirjoittaja neiti » Pe Syys 09, 2005 5:26 pm

Sellaset tosi pitkät pidennykset, paksut ja aidosta hiuksesta maksoi kuopiossa yli 500 euroa. Niitä voi pitää sitten 6 kuukautta (mutta ovat jo kyllä ennen sitä latvasta huonon näköiset). Etelä-Suomessa hinnat ovat luultavasti vielä kalliimpia. Tallinnassa kannattaa ottaa. Siellä saa samanlaiset 50% halvemmalla ja luultavasti vielä ammattitaitoisemmin tehtynä. Suomessa otettuna lisäkkeitä alkoi pian irtoilemaan ja valumaan, ja niitä oli irronnut parikymmentä 3 kuukauden kuluessa. Tallinnassa otetuista lisäkkeistä ei ole vieläkään yksikään lähtenyt irti, eikä edes paljoa valunut,vaikka ovat olleet päässä jo 2 kk.
neiti

ViestiKirjoittaja Lady » Ma Loka 17, 2005 8:12 pm

Itse otin hiuspidennyksen Tampereella. Maksoi sellaisen 900€. Puolipitkään hiukseen tehtiin ja pituutta hiukseen tuli vyötärölle saakka. Paksuutta tuli hiukseen todella reilusti, kun itse halusin. Jos olisi halunnut edullisemmin päästä, olisi paksuudesta voinut tinkiä. On pysynyt hienosti kiinni nyt 2,5kk ja varmaan menee vielä jonkin aikaa. Uudelleen kiinnitys ei ole enää läheskään yhtä kallista, nyt kun hiukset on "ostettu" itselle. Vaikka oli aika hintavaa puuhaa, en ole katunut hetkeäkään, on ollut niin upeat hiukset kerrankin elämässä! :wink:
Lady

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Touko 10, 2006 10:54 am

mulle tehdään puolenpäänpidennys 178e AITO hiuksesta tarra menetelmällä :roll: hintaa ihmettelen :) kun on niin halpa :D mutta kai se vaikuttaa kun ollaan MAALLA :)
Vieras

ViestiKirjoittaja Lotta » Ma Kesä 19, 2006 11:42 pm

haluaisin tosiPALJON laittaa lisärit. mut ne on nin kalliit.! :cry: pitää alkaa säästää. tietääkö kukaan kuinka paljon maksaa halvimmat lisärit mitä löytyy? ja onko tääl ketään torniolaista joka ois laittanu lisärit??
Olen Kiinnostunut! Ja EMINEMFANI!
Lotta

Klipspidennykset on kätevät

ViestiKirjoittaja stylist » Ma Huhti 26, 2010 3:55 pm

Mä kans oon miettinyt tuota hintaa :/
Mut nyt sit tilasin www.klipsipidennys.fi kaupasta klipsijatkot ja nää on toiminut hyvin. Tuli paljon halvemmaksi ku esim. teippipidennys. Ainoa huonopuoli on se et noi pitää aina aamull kiinnittää uudestaa, mut nyt kun mä oon se oppinut niin ei siihen mee enää ku noin 3 minsaa.
Onks kukaan kokeillu micro ringejä? Oisko ne hyvät? Taitaa niillekin vaa tulla liikaa hintaa...
stylist

Paluu Hiustenpidennykset